12. maja, 2010
|

Superhrana

Goji jagode

Aminokisline, vitamini, 21 mineralov, vlaknine in še veliko več

Goji jagode vsebujejo vse esencialne aminokisline (gradnike beljakovin), ki jih telo potrebuje in imajo višjo koncentracijo beljakovin od kateregakoli drugega sadja. Polne so vitamina C in vsebujejo več karotenoidov kot katerakoli druga hrana. Imajo kar 21 mineralov in veliko vlaknin. V goji jagodah najdemo 15 krat več železa kot v špinači, posebno veliko pa imajo tudi kalcija, cinka in selena.

Kako nam goji jagode pomagajo

Goji jagode imajo antivirusno, antibakterijsko in protivnetno delovanje. Močni antioksidanti in polisaharidi v njih prispevajo k trdnemu imunskem sistemu, zato ne preseneča, da se v tradicionalni kitajski medicini že tisočletja uporabljajo za povečevanje moči in vitalnosti. Pravijo celo, da imajo goji jagode pomemben vpliv na jetrne in ledvične meridiane, s čimer pomagajo proti bolečinam v križu in hrbtenici, pri omotici in slabem vidu. Izboljšujejo tudi prekrvavljenost telesa in plodnost. Pomembni antioksidanti, ki jih najdemo v goji jagodah, lahko preprečijo rakava obolenja, zmanjšujejo vsebnost glukoze v krvi in zmanjšujejo vrednosti slabega (LDL) holesterola.

Uživanje goji jagod

Za najboljši učinek se priporoča uživanje surovih goji jagod,  katere lahko jemo samostojno ali pa jih primešamo mueslijem, žitaricam ali oreščkom. Uporabimo jih lahko tudi v sladicah, smutijih, sokovih. Goji jagode lahko uporabite tudi tako, da jih namočite v tekočini/vodi, kjer se napihnejo in izgledajo kot šipek. Takšne se lahko skupaj z vodo zmiksa v smutije ali poje samostojno. Več idej kako uporabiti in pripraviti goji jagode pa najdete tudi na našem blogu med veganskimi recepti.

Diana vlahnič

Certificirana svetovalka tradicionalne kitajske medicine

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Košarica
Ta stran uporablja piškotke, da lahko ponudbi boljšo uporabniško izkušnjo. Z brskanjem po strani, se strinjate z njihovo uporabo.